ნაბიჯი #1 – რა შედეგის მიღება გინდა Ads Manager-ში დახარჯული თანხით!

როდესაც რომელიმე პოსტის რეკლამაში გაშვებას გადაწყევტ, დანამდვილებით უნდა იცოდე რა არის შენი მიზანი:

FB-Ad-ObjectivesAwarenessბრენდის შესახებ ცნობიერების/ცნობადობის მომატებადაინტერესება თქვენი პროდუქციით

  • ბრენდის ცნობადობის გაზრდა – Brand awareness
  • ადგილობრივი (ლოკალური) ცნობადობის გაზრდა – Local awareness
  • ნახვების რაოდენობის გაზრდა – Reach

Consideration – ბრენდის შესახებ განხილვის/გათვალისწინების მომატებაადამიანებმა დაიწყონ თქვენი ბიზნესის შესახებ ფიქრი და მეტი ინფორმაციის მოძიება.

  • თქვენს გვერდზე (საიტზე) ვიზიტების მომატება ან აპლიკაციების ჩამოტვირთვის მაჩვენებლის გაზრდა – Traffic
  • აპლიკაციების ჩამოტვირთვის გაზრდა – App installs
  • ლაიქერების ჩართულობის გაზრდა (ლაიქები, კომენტარები, გაზიარებები) – Engagement
  • ვიდეოს ნახვების მომატება – Video views
  • გამოიწვიო გარკვეული კატეგორიები – (მაგალითად შეკრიბო იუზერები მეილების საშუალებით. უფრო ზუსტად რომ განვმარტოთ, თუ თქვენ გაქვთ გარკვეული ბაზა მეილების, შეგიძლიათ რეკლამები გაუგზავნოთ ფბ საშუალებით)  – Lead generation

Conversions – კონვერტაცია –  თქვენი ლაიქერები გახდნენ თქვენი ბიზნესის უშაულო მომხმარებლები. დაიწყონ ვაჭრობა ან სერვისით სარგებლობა

  • რაც შეიძლება მეტმა ადამიანმა დაიწყოს თქვენი აპლიკაციებით ან ვებ. გვერდით სარგებლობა – Conversions 
  • რაც შეიძლება მეტმა ადამიანმა ნახოს თქვენი კატალოგები – Product catalog sales
  • გაზარდო მომხმარებლის ვიზიტების რაოდენობა კონკრეტულ ადგილში – Store visits

ახლა უკვე იცით, როგორ იმოქმედოთ. მთავარია ჩამოყალიბდეთ და კარგად გაიზაროთ თითოეული პოსტით რა შედეგის მიღება გსურთ, ან რა შედეგის მიღება შეგიძლიათ. თუ უკვე გაქვთ მიზანი და კონკრეტული შედეგიც აირჩიეთ, დროა თქვენთვის უნიკალური სამიზნე აუდიტორია შექმნათ. რჩევები შეგიძლიათ ნახოთ პოსტში , “ნაბიჯი #2 – როგორ დავგეგმოთ სწორად ჩვენთვის სასურველი სამიზნე აუდიტორია”.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s